Monday, 7 February 2011

Pembuka Bicara . hahaha

Hi readers . epy monday's . mesti punye arini sume lemah je msuk ofis kan . da sedap cuti lame . same la dengan LEZAohLEZA . da sedap cuti seminggu kan , mls je nk msuk keje arini . da la dgn penat semalam ngadap jem ta abes lagi ni . imagine la , kulai - kL mkn mase 7 jam . huh ! sungguh dasyat ... tanak story psal ni la . bosan. ahahah .

LEZAohLEZA cuti seminggu sempena raye cine . kat kmpung line ta membantu sgt . tu sbb seminggu jugak la blog ni cuti ta berupdate . maaf ye readers sume . :((( . dlm seminggu cuti LEZAohLEZA bz sgt , jd SUPIR pada ibunda . anak mithali & solehah mmg mcm ni . ahaha . tp sempat jugak keluar dgn kwn2 even rushing pon  , sempat pegi kwn bertunang ,  sempat la itu sempat la ini . cume LEZAohLEZA ta dpt kelua dengan SAHABAT LEZAohLEZA , cik hid n cik lassie . " Maaf ye . bkn tanak kua , ta smpat . agypon saye kalau kua mlm , saya tkot nk blik kalau da mlm2 sgt . awak tau la kan nk msuk kmpg saye mcm mane . ni sume bkn slh saya , slhkan cite khurafat . cite tu memberi impact yg besar dlm diri saya . ahahahaha " .


Hah , LEZAohLEZA rase cukup la ye pembuka bicara arini , ye la da seminggu ta update kan kne buat pembuka bicara dulu sbelum update entry terbaru . bru la protokol namenye . ahahaha . nnt LEZAohLEZA akan msukkan entry2 terbaru sepanjang cuti seminggu ye . Sabar !

:95: lagi COMEL if tekan button LIKE :95:


2 comments:

  1. cepat update yer n selamat menjalankan tugas kembali :)

    ReplyDelete